24 Ekim 2014 Cuma

En beğendiğim makyaj ürünleri

Physicians Formula ile yazın Çeşme eczanesinde tanıştım. Cansu'ya nemlendirici bir krem almak için girdiğimde o stand dikkatimi çekti. Bronz bir allık almak istiyordum ne zamandır. Eczanedeki bayan mineral bazlı olan bu ürünleri çok önerdi. Ben de denedim. Gerçekten makyajlı ama aynı zamanda hiç makyaj yapmamışsın izlenimi veriyor physicians formula ürünleri. Daha sonra İstanbul'a dönünce de başka ürünlerini almaya karar verdim. Şimdi onlardan bahsetmek istiyorum ve tavsiye ediyorum.                                                                 Shimmer Strips Far& Allık& Pudra: İçinde bulunan 12 nude ton ile göz ve yüz bölgesini doğal bir görünüme kavuşturup far, allık, eyeliner ve ekstra parlak ve aydınlık bir yüz için de kullanılabiliyor. Ayrıca görüntüsü de resimde gördüğünüz gibi çok şeker:)                             Super CC Krem - SPF 30 : Daha önce BB krem kullanmıştım. Ama CC krem bambaşkaymış. Ton düzenleyici bir bakım gerçekten. Ürün doğal olduğu için göz altına da rahatlıkla sürebiliyorsuz.                                
Super CC : Göz altı kapatıcısının çok ince bir yapısı var.Morlukları, şişlikleri gerçekten çok iyi kapatıyor.
Plump Potion: Bu rujun en önemli özelliği bir anda dolgun dudaklara sahip olmanız:) Sürdükten sonra biraz dudaklarınız yanıyor ama o güzel dudaklara sahip olmak için de değiyor doğrusu:)
Mineral Loose Powder: Mineral içerikli bu pudrayı da CC kremden sonra makyajı daha uzun süre kalıcı kılsın diye sürüyorum. Cilde parlaklık veriyor. Ve tabiki doğal bir görüntü de:)www.physiciansformulatr.com

1 yorum:

  1. Merak ettim şimdi ama yaaa :)
    Sağol canım böyle paylaşımları daha çok bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil