24 Ekim 2014 Cuma

Adım adım büyümek:)

Cansu'nun 2 yaşından beri üye olduğu adım adım setlerinden bahsetmek istiyorum. Ben de bu setleri bir arkadaşımdan duymuştum.Ve inceleyince üye oldum. 1 yaşından itibaren her ay kapınıza kargo ile bu setlergeliyor. İçinde çocuğunızun gelişim basamakları a göre gerçekten işinde uzman bir kadro tarafından hazırlanan oyunlar ve etkinlikler var. Hani evde neler yapsamda miniğimin gelişimine katkıda bulunsam diye düşünmenize gerek yok. Çünkü bu setlerde etkinliklerde kullanacağınız tüm malzemelerde setin içinde geliyor. 3 yaşından sonra setleriniz 3 ayda bir gelmeye başlıyor. Gelen kitaplarda daha kalın ve tam okul öncesi dönem için yapılabilecek harika etkinliklerle dolu:) Bir de gelen her kutunun içinden bir oyun halısı çıkıyor. 12 ayın sonunda 4 parçadan oluşan büyük bir oyun halısı oluyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder